måndag 8 juni 2009

Tagit igen sömn....

Ja det är den största delen av vad jag har gjort i helgen faktiskt, sedan där emellan har vi tränat agility. Har sedan ett tag haft en väldigt irriterande hosta som verkat ansökt om permanent infyttning eller liknande. Men kändes efter helgen som om den skulle ge med sig men idag kände jag mig sämre igen. Skulle egentligen vart iväg och tränat men fick snällt hoppa över de. Så det fick bli att hyra med sig film på vägen hem efter jobbet och bara slänga sig i soffan.
Men vi har som sagt tränat lite som tur är :). Vi har i helgen vart på Varbergsbk och det blev en träning ihop med Börje & Tula. Nedan följer lite bilder:











Även Mli & lilla Wilda var nere en sväng i vår oas för att säga hej.
Även igår fick vi till ett träningspass ihop med Madeleine, Dexter & Domino. Linda fick låna Dana eftersom att Mumma löpte. Det var en rolig kombination som Madeleine hade tagit med sig och jag & Nelly kämpade på men hon blir bara snabbare och säkrare :) Och hon är riktigt rolig att träna med för hon är taggad till tusen och arbetsvillig. Tack Linda för att du tränade med min andra lilla snuser :).
Nä nu ska jag se "Wallander - Hämnden".
Trevlig kväll!

3 kommentarer:

www.segerstorpshundar.se sa...

Härliga bilder!! Vila dig nu min vän så du blir bättre. Nu måste vi ses snart Real och Derby hälsar att dom saknar sina skäggiga damer. Kramis

Anonym sa...

Fina bilder o fina hundar!!

Denna veckan tänkte jag försöka träna Dimma en massa - tänkte introducera henne ordentligt i agilityvärlden. Det ska bli kul - o jag blev ännu mera sugen nu när jag såg dina bilder!!
Kramen

Mia sa...

Vad lyxigt ni har det som kan träna agility även när ni är i er lilla oas.. ;)
Ser jätte fint ut!

Kram Mia