onsdag 9 september 2009

Sjuk & Datohaveri

Ja det är precis så de har sett ut tyvärr men nu är både jag och den gamla datorn på benen igen :).
Men en del slalom övningar har vi fått till och min bror vart så snäll att han snickrat ihop ett "bärbart" kontaktfält åt mig. Så detta har vi börjat träna lite på också :)
Sedan har de vart skogspromenader med svamp & blåbärsplockning. Härligt!
Ikväll är de kurs med Nelly. Tyvärr missade jag ju förra gången men hoppas att vi hamnat allt för långt efter.
Sedan har jag pillat lite med Photoshop som är nytt för mig. Som tur är har jag en kollega som är grym på detta som tipsar mig för fullt, men nu har jag tagit steget och även köpt en bok om ämnet :). Så slipper jag tjata ihjäl honom med alla tusen frågor!

Kramelikram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du o datorn e på benen igen =) Ska faktiskt träna uppe på klubben ikväll..men du har ju kurs uppe hos Lisa då...till helgen kankse?? Vi kan skanske träna lite o sen avsluta med en promenad??

www.segerstorpshundar.se sa...

Skönt att du är bättre igen vännen. Vi längtar efter en äventyrspromenad med våra vänner igen. Vad lyxigt med ett bärbart kf. Jag får ta och kopiera designen:) Kramis

Kicki med Molly sa...

Det var trevligt och träffas igår! Och jag lovar att jag körde försiktigt hem! Inte enda Texasburgare körde jag på!