tisdag 11 november 2008

Dem säger.....

att Borås inte är sveriges mest regningaste stad men just nu känns de som om de bara regnar på mig =(.


Men i söndags var jag på snuzerpromenad och vi hann precis hem i tid tills att regnet öste ner. Så lite tur med vädret hade vi allt... Någongång ska man ha de med!
Vi var en hel del som traskade runt Pickesjön. Tycker att detta är riktigt mysigt men snart börjar ju inomhus träningen så vi fick passa på denna söndagen.


Jag skulle egentligen gått en trimkurs den 22 November, men nu hörde Maria av sig om att denna var framflyttad till Januari. Riktigt tråkigt! Jag hade sett framemot den!
Och eftersom att jag redan hade anmält mig till trimkursen fick jag hoppa över att anmäla mig till inoff. agility tävlingen i Kungälv. Så nu när jag försökte anmäla mig till kungälv fick jag som svar att dem hade alldeles för många anmälningar.... Så det blev inget där heller....

Idag har vi inhandlat golv till hundgården så nu är den snart helt klar. Vilket ska bli riktigt skönt! Annars blir det lätt att den bara blir klar till 90% och så stannar de där.... Men nu så ska det allt bli klart.

Sedan ska jag försöka hinna med att träna lite slalom och annat mat nyttigt. Var väldigt längesen som jag tränade agility. På söndag ska vi köra hindrerna till Kinnarumma för vår inomhus träning. Åkte till "skroten" i Skene i söndags och åkte då förbi kinnarumma skylten och upptäckte att helt nära Bredared är det inte.... Sedan slog det mig att vi börjar träna kl 9... Puh!

På fredag & lördag ska jag på Ledarsemenarium på Grand Hotel. Ska bli väldigt intressant! Har anmält mig på tre föreläsningar, Konflikthantering, Idéburet Ledarskap, Retorik och sista har alla gemensamt Livet är ett osäkert projekt.

Har även vart hos Emma & Miranda på lite lunch och det var lika mysigt som vanligt! Miranda är som en liten solstråle som åker runt i sin gåstol.

Miranda

Visst är hon underbar?

Kramelikram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är lik sin mamma tycker jag! =) Så det är denna helgen som det är den stora festen ;-)

Puss

Anonym sa...

Ja det blir tidiga söndagar för oss. Men vad gör man inte för att få köra lite agility.:) Ser framemot att få spana in er fina hundgård. Tjuvkikar varje gång jag går förbi. Kram

Ussi sa...

Jo, regnigt är det i Borås!!!Hoppas att helgen varit bra med hinderkörning och allt:)
Vi hörs och ses.
kram från Eva och vov