fredag 7 november 2008

Full fart mot helgen.....

Jaha så har denna veckan totalt flygit iväg.. oxå... Men jag kan säga att det har känts att det inte har vart ngn vila de andra helgerna så denna helgen ska bli grymt lugn!
I måndags så somnade jag runt 19,30... Jag var så trött! Tisdags kväll sov jag oxå bort!
Resten av veckan har jag träffat lite vänner som det var alldeles för längesedan jag såg.
Men tiden räcker inte alltid men nu när jag arbetar i stan försöker jag kombinera luncherna med vänner träff =).
Och ganska ofta tar jag med mig lunchlådan och åker till mammorna som är hemma. Hos Emma & Miranda har jag vart en del. Och nu fick ju Anna & Reba en liten Albin så där blir jag nog en del med!
Så kom Maria i onsdagskväll och det blev senare och ett glas vin mer än tänkt... så på torsdagen var jag inge vidare snabb.... Men men...kul hade vi!
Så idag ska jag klippa mig och sedan en promenad med Linda & gänget. Ikväll kommer mamma & håller mig sällskap. Så lite shopping blir det nog imorgon. Och imorgon kommer Henrik hem!!!!! Det är inget vidare att vara gräsänka en längre tid!

Sedan har veckan mest bestått av promenader och inomhus träning framförallt med Nelly. Vi har ju lite nya grejer att lära in av kursen vi går. Men hon (& jag) har tränat och det börjat arta sig hur bra som helst. Igår sicksackade vi mellan 7 hundar och hon var LÖS. Inte ett skäll eller framrusande till ngn!!!!! Jag är jätte nöjd.
Har köpt ett slalom på Rusta som jag ska sätta upp i helgen och träna lite på! Och snart börjar ridhusträningen som ska bli jättekul. Och på listan vi fick var det många nya namn som jag inte vet vilka det är och det tycker är spännande! Sedan är det jätte kul att nästan alla i våran första grupp ska vara med.

Kramelikram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig promenad! Tur att du var med. Mina klena muskler dallrar som kokt spagetti;) Ha en trevlig kväll! Kram

Anonym sa...

Hello Honey,

Hälsa svärmor så gott!
I helgen är det jag som tar hand om hundarna så du får vila ut hjärtat!

Vi ses om exakt 20 timmar!

Jagochgrabbarna sa...

Hej

Visst är det alltid fullt upp nu innan jul. Känns som man alltid har något planerat. Härligt att det går så bra på kursen.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg, vi ses på klubben!

/Nina och Grabbarna