tisdag 18 november 2008

Nu är det längesedan jag skrev....

Och det har hänt lite varjefall.
Jag har vart på mitt seminarium som var jätte bra och inspirerande. Man fick med sig jätte mycket nyttigt och inspirerande därifrån. Och så träffade man mycket trevliga människor och blev bortskämd med underbar mat.

Sedan har vi även delat pizza ihop med Segerstorparna (och ett antal liter vin) och när Linda (som inte drack) körde hem oss var klockan mitt i natten och vi hade haft hur trevligt som helst. Så nu är det vår tur att bjuda igen!!!!Ser redan framemot detta!

Vi har även flyttat alla agilityhindren till Kinnarumma där vi kommer att hålla till för att träna inför våren! Det var ett jättefint ridhus med bra underlag. Dock kommer väl ALLT SPÅN att sitta i Danas lurviga ben.. Men det är de värt ;)!

Jag och Nelly fortsätter vår kamp i "störningsträning". Förra torsdagen skulle alla hundar sitta kvar samtidigt och vi skulle kalla in en och en. Trodde att Nelly skulle springa efter alla men det gick riktigt bra! Hon sprang med Sigge (snuzerkompis) lite.... Men dem har ju lekt en del så att där blev det för mycket. Annars är hon som en ny vovve! MEN tror att hon kommit in i spökåldern för nu när det är mörkt skäller hon ibland på människor som vi möter. Och det har hon inte gjort innan.

Nu när vädret är som det är har jag tänkt att jag ska lära dem lite trix men har världens ide torka! Får sätta mig lite på youtube och kolla!

Kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var verkligen en rolig kväll! Det får vi göra om snart igen. Kram