fredag 14 augusti 2009

Rymningsbenägen Tjuv!

Jadå det bor en rymningsbenägen tjuv hos oss maskerad till skäggig dam.
Och jag tror att jag skulle kunna skriva en bok om hennes busigheter men jag bjuder på dagens..
I förmiddags lät Henrik hundarna vara ute i vår trädgård, MEN uppenbarligen passade detta inte fröken snuzer utan bestämde sig för att ge sig ut på egna äventyr och rymnde!!!!! Och Henrik letade och letade....ropade och ropade.... Vad tror ni f*nskapet är???? Jo hon ligger på grannens trappa och solar lugnt och fridfullt!!!! GRRRRRR!

Sedan när jag kommit hem och skall slänga i mig lite mat ringer min mobil. Jag springer alltså upp på övervåningen och snabbt ner igen för att mötas av denna synen.....

Efter en rejäl utskällning har jag nu hotat och förklarat att om hon inte skärper sig kommer hon få sittat på Kumla med andra tungt kriminella och det är inget trevligt ställe för en liten snuzertjej!

Och den kriminella är......



Trevlig Helg!

2 kommentarer:

Sven sa...

Hehe... Lilla söta.
Hälsa henne att hon kan få dela cell med Derby som oxå stulit ost.

Tur att hon inte rymde så långt utan bara ville ha lite solsemester. ;)

Kram

Anonym sa...

UNDERBART!!! Gillar din snuzer - tjej. Tror Beda skulle tycka detsamma...har haft en ost som haft samma mysiska rivmärken på sig =)