fredag 6 februari 2009

Semester...

Japp idag bär det av.... Och det ska precis underbart ljuvligt att få byta mina 4 väggar mot en stuga i fjällen och få svissa ner i backarna :). Och hela Henrik familj ska åka, så sammanlagt är vi 16st! Så det blir nog livat!
Vovvarna ska få vara hemma med mina föräldrar som är så gulliga att de passar både hundar & hus. ♥ Tack ♥

Igår den 5 Februari har jag även vart rökfri i 1år! Känns riktigt bra faktiskt. Året har gått väldigt fort!

I onsdag var jag & Dana på agilityträning. Det gick väldigt bra och jag fick många AHA upplevelser. Vi jobbade mycket med fotarbete i linjen. Har tidigare gjort framförbytena långsammare och längre ut vilket gör att man tappar i tid och ögonkontakt. Och Lisa är precis så petig som jag vill att man ska vara och väldigt pedagogisk. Vi tränade även en del kombinationer. Och jag är jätte nöjd med vår insats. Dana var mycket mer taggad!!!!Kul!
Som tur är har även kursen sportlovs uppehåll :). Men är lite sur över att jag missar min ridhusträning med vår grupp.... Det kommer jag att sakna mkt!

Även Henrik & Nelly var på sin kurs och även där hade det gått jätte bra. Hon hade tagit tre hinder i följ och så hade dem börjat med KF. Var själv inte med men Henrik har gått och kallat Nelly "sin agility stjärna" så han verkar helnöjd :).

Hoppas att Ni får en underbar vecka för det ska jag ha:). Ska tänka på er alla när jag svissar ner i backen, sitter framför brasan i underställ med en Bailey´s i min hand och kollar ut på ett fint vinterlandskap.

Kramelikram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så underbart nu! Kul att träningen fungerade så bra. Sist men inte minst, GRATTIS till ett rökfritt år!!!! Kram

Anonym sa...

Du är utmanad, se min blogg!