söndag 14 december 2008

En underbar helg....

Tyvärr går dem alldeles för fort mina helger... Har Ni också problem med att dem aldrig räcker till? Men denna helgen var väldigt mysig.
På fredagen var vi några hundmänniskor, Eva, Inger, Tina, Camilla, Nina & Jag, som slog oss ner på Restaurang Oliven för att avnjuta en liten bit mat och vin. Detta var jätte trevligt som alltid. Och givetvis pratades det mkt hund :). Tack Tjejer för en jätte trevlig kväll!!!!!!
Sedan kommer jag, Eva & Camilla gå en kurs ihop... Vilket kommer att bli väldigt kul! Har inte blivit så mkt träning ihop på senaste.
Sedan åkte jag upp till Johan & Charlott för att precis hinna in till slutet av Idol. Men men..... Henrik har vart så gullig att han spelat in det åt mig! Så där satt vi en stund och snick snackade innan vi styrde bilen mot Bredared.

På lördagen åkte vi runt till Henriks familj och knep åt oss lite fika på varje ställe.... Får springa lite mer denna veckan.... Och vi kollade även lite på utebelysning som vi tänkte sätta upp till våren. Finns väldigt mkt fint men man vill ju ha det som man ser det i huvudet... Tur att Henriks pappa är duktig på detta!
Sedan hade jag bokat en tid hos Lina för en underbar Massage. Detta var hur underbart som helst. Att få bli ompysslad så är inte var dag :). Kolla in Linas Hemsida på http://www.linasalongochspa.blogspot.com/.
Sedan på kvällen vankades det Julbord och detta var också jätte gott och trevligt.

Idag hade vi inget vidare planerat och jag som bara älskar sovmorgon tog mitt tillfälle i akt och sov lite längre. Men under frukosten bestämde vi att en tur till Ikea aldrig kan vara fel :). Så vi plockade upp min bror och Ann-sofi och drog iväg mot gbg.
Så där har vi vandrat omkring mestadels av dagen. Vi köpte lite krimskrams till vår gran och även lite annat behövligt (i min ögon varjefall :))

Det finaste jag vet på Jul är Julgranen. Jag bara älskar denna!!!! Så ivrig för att äntligen få komma hem och klä min underbara gran och till min förbannelse upptäcker att det förbannade belysningen är paj!!! Grrrrrrr!!!! Så det är bara att vänta tills ny är inhandlad!
Vovvarna har vart hos Johan & Charlott eftersom Johan påpekat att vi minsann fick åka bort ngn gång så att han fick vara hundvakt igen :). Så idag har dem (& Johan) roat sig med att jaga fåglar i Annelundsparken. Dem före & Johan efter i kopplet. Hmmm!
Sedan har dem nyfiket vart med och klätt deras gran...

Nu väntar jag på att Emelie ska komma med vårt skrivbord! Kommer att bli så fint och väldigt skönt att äntligen ha en riktig plats för dator och papper.

Hoppas att Ni haft en underbar Helg också!

Kramelikram

1 kommentar:

Ussi sa...

Hej.
Tack för i fredags:) Hi,hi skyndade mig också att sätta på tv:n för att se slutet av idol.

Så flitig du är med bloggen. Måste skärpa mig med att uppdatera min sida, känner jag.
Helgerna går alldeles för snabbt tycker jag också.
Ha en bra vecka.
kram Eva och Ussi