torsdag 11 december 2008

OnsdagsMys...

Igår hade jag en tuff och intensiv dag på jobbet så jag hann knappt komma in innan jag bytte om till bekväma kläder och begav mig ut med tjejerna på långpromenad.... Finns inget som rensar skallen så bra som frisk luft, hundar & natur. Ljuvligt!

När vi kom in körde vi lite trix. Med Dana håller jag på att lära rulla runt, puss och så försökte jag mig på skäms. Har då fått tipset om att blåsa lite på henne för att hon skulle ta tassen över ögat. Men hon reagerade med att backa så jag får ta den andra varianten om att sätta plåster över ögat.
Med Nelly håller jag på med snurra och stanna kvar. Stanna Kvar anser Nelly vara det absolut tråkigaste som finns. Händer absolut ingenting. Så hon låtsas att hon är väldigt upptagen med annat och knallar iväg eller låtsas som om hon inte förstår. Och vissa ggr, som på kursen, kan hon sitta hur länge som helst. Med de är lite Nelly i ett nötskal. När hon känner för de gör hon de! INTE annars. En vilja av stål =). Men vi tränar på. Skam den som ger sig.

På kvällen åkte jag in till stan för en mys kväll ihop med Charlott & Emelie. Så vi gjorde tacos och myste in oss i soffan för att se Greys Anatomy. Jätte mysigt tjejer! Alldeles för längesedan! Och Emelie vi får ta den där glöggkvällen väldigt snart :).

Kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart vi tar glöggkvällen snart, alltid lika mysigt att träffa er!