fredag 19 december 2008

Jul Ledigheten är kommen....

Och vilken tur för hela mitt sinne & själ hade redan börjat att ställa in sig på lite ledighet :).
Konstigt.... men det är precis som om man lite sakta men säkert börjar slappna av när pyntet kommer upp och lagom tills nu är man inställd på lite Juletid! Mitt sinne gick varefall INTE att lura :P.

Igår för att fira vår ledighet var jag & två kollegier på Bishop Arms på en liten afterwork. Och till min stora förvåning när vi klev in kl 17 att det var helt full knökat!
Men jag kom sedan på att affärena hade öppet till kl 21 för Julhandeln och vi kanske inte var dem ända som tänkt att fira lite ledighet.
Men vi hade riktigt trevligt och jag som nte gillar mörkt öl drack ett som jag fick av Kristian som var ur gott. Kommer tyvär inte ihåg vad det heter men ska allt ta reda på de. Smakade som ljust öl med lite grädde....Ja lite konstigt må man tycka men faktiskt väldigt gott!

Tidigare i veckan har jag vart väldigt trött så det har inte blivit ngn slalomträning som jag beodrat mig själv och inte heller ngt annat nyttigt. Har heller inte sprungit utan vi har sovit på kapp jag och mina snuzrar :) Men är det inte under vila man bygger???? hihihihi.
Henrik har tyckt att vi är JÄTTE tråkiga så han har mest suttit me sin e-handel sida och grejat.

Men nu ska jag försöka träna lite varjedag och hoppas på at slalomet blir kalas bra!

Kramelikram

Inga kommentarer: