måndag 8 december 2008

Inte alltför snabb....

Igår var vi på den alltid efterlängtade ridhusträningen med vårt agility gäng. Men det blev ingen effektiv träning alls då jag inte mådde något alls vidare bra.
Vi hade nämligen lite besök igår och vi både åt och drack gott. Sedan ringde ytterligare några stycken och vips så hade vi en liten fest som bestod av även mitt favorit spel....Singstar!
Och det hela slutade med att jag gick och la mig kl 3.30 och upp kl 7.00. Som tur var det inte min tur att köra. Så jag var inte alltför snabb...
Men vi tränade mycket på gungan som blivit mycket bättre HURRA! Jätte glad! Hon tycker att det är lite läskigt men hon är inte rädd längre!
Sedan har jag bestämt mig för att ta bort mina bågar på slalom för i somras när vi inte hade dem gick vårt slalom mycket bättre. Och nu har vi bara gått bakåt i den utvecklingen! Så nu ska detta tränas för full speed.
Och jag väntar för fullt på att fortsättningskursen ska starta =).

Kramelikram

Inga kommentarer: