söndag 21 december 2008

Rödrosiga kinder....

Så nu sitter jag här med rödrosiga kinder efter dagens ridhus träning. Och idag gick det relativt bra. Vi har ju problem med gunga och slalom. Dessa problem kvarstår men dem blir bättre hela tiden. Det tråkiga är bara att hon går jätte bra med bågarna här hemma men utan så ser man hur hon förlitar sig på dem. Så nu ska det tränas utan bågar!
Och jag ser verkligen framemot kursstart!

Idag skulle vi egentligen åkt in till Anna & Reba men så har tyvärr Amanda blivit sjuk så det blev uppskjutet. Men jag ser framemot en lugn kväll för nu har det vart mycket på schemat.
I Fredags var vi hos Charlott & Johan på lite kalas. Vi fick underbart god mat & väldigt gott vin som Andreas valt ut. Han kunde de där riktigt bra :). Och vi hade väldigt trevligt!

Sedan igår så tog vi en tur till Ullared. Vi har faktiskt vart klara med klapparna men vi kände för en liten utflykt. Och vi köpte lite allt möjligt :) .... man kommer ju alltid hem med mer än man tänkt sig.
Efter detta åkte vi till Marie & Martin för att sedan fortsätta till Hotel Grands restaurang Bara.
Vi åt verkligen jätte gott och hade en väldigt trevlig tjat stund :).

Nu ska jag försöka mig på Photoshop och lära mig de.

Kramelikram

Inga kommentarer: