fredag 10 oktober 2008

Taggad & Fredags trött....

Idag har jag vart och checkat det sista inför måndag på mitt nya jobb!!!! Jag är sååååå TAGGAD!!!!! Jag vill att det ska vara måndag NU!
Jag ska coacha unga individer att ta sig ut på arbetsmarknade kort sagt.... Skit kul!
Men efter all information, nervositet, laddande, har jag även blivit sådär övertrött som när man va liten och hade vart ute en hel dag. Känner mig nästan bakis =).

Vi har även vart på promenad med Segertorpsgänget.
Dana tror jag nu är på väg att vara skendräktig. Hon skulle inte leka med Derby som hon uppskattat innan utan höll sig 50 meter bakom och var hur försiktig som helst. Fick koppla henne en stund för att hon skulle följa med.... Denna lilla vovve är så himla femenin och känslig att man blir stum. Nelly fick vara hemma för löpet.

Och jag har blivit trollbunden av tollare.
Inte för att jag kommer lämna schnauzer träsket men jag tycker dem är underbara. Skulle hålla Real för ett kort ögonblick när Linda skulle sätta lilla Lovisa (Vilket oxå är en av dem sötaste med sina två fina bissingar på nedre käken som ser så mysigt ut när hon skrattar) och detta tyckte han var skitkul och tyckte helt enkelt att det var lekdags. Hjälp vad snabb & spruddlande av energi som bara smittade av sig =).... Vi såg nog ut som ett havererat barnkalas ihop för jag hängde inte alls med i hans tempo....hahahaha...utan all min tid av situationen gick ut på att han inte skulle trassla in sig i kopplet =) Svårt att förklara men jag blev varjefall väldigt facsinerad... Och dem är så snälla med massa energi... Gillar dem helt enkelt!
Näpp nu ska det inhandlas en riktigt stor godispåse och antingen blir det hyra film eller bio.
Trevlig Helg!

Inga kommentarer: