tisdag 27 januari 2009

Joggat

Japp även igår lyckades jag övertala mig själv att det var dags för en joggingrunda. Och givetvis fick tjejerna hänga på.


Och Nelly som är som en liten arbetsmyra skulle minsann ligga först och tyckte att det vi mer eller mindre skulle spurta hela tiden. Hon tror nog att hon är en Riesen egentligen.
Jag sprang i mitten och sist men inte minst Dana....hihihi!
Hon skulle nog bli nöjd över att bara få glida igenom livet och nu det sista har jag insett att hon är väldigt lat. Jag fick i stort sett dra henne sista biten.
Men vi klarade de alldeles galant och runda tog 25 min.
Efter att jag kom hem blev Henrik sugen på en joggingrunda, så han & Sven gav sig ut med Bondelibus som sällskap.


Så idag får det bli en promenad för muskler som jag knappt trodde fanns gör sig påminda :).



Kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

gud vad du e bra som har joggat!! Jag hade tanken men så kom jag på andra tankar...det blev brödbak istället - o jag bakar ALDRIG bröd så du kan ju förstå hur jag våndas vid tanken på en joggingtur =) Just nu är du min stora förebild...imorron ska jag med ut o springa!!