lördag 10 januari 2009

Trevliga Sällskap!

Denna helgen har börjat med massa gott sällskap :).
Igår, Fredag, var jag, Inger, Tina, Eva 0ch Camilla hembjudna till Nina i Tosseryd på en tacokväll. Detta var precis hur trevligt som helst med både gott sällskap, mat och dryck.
Det planerades en hel del tävlingar och träningar. Och pratades en hel del hund givetvis.



Men min absoluta favorit var Ninas åsnor :). Så FINA att jag pratade om dem hela vägen hem. Detta tjat ledde till att jag drömde att jag köpte en egen :). De hade vart ngt!




Idag har vi haft besök av Linda, Lovisa och Sven. Och dem hade med sig en sockerkaka som Lovisa vart med och bakat :). Sedan gick vi ut för att gå en långsväng. Och lite av de tidsoptimister vi verkar vara eftersom detta hänt tidigare ger vi oss ut på promenad och mitt i promenaden infaller sig mörkret. Och vi har varken reflexer eller pannlampor med oss! Hihihi!
Att vi inte lär oss :). Snart är det agility dags och det ska bli JÄTTE kul för nu har jag inte vart med på två ggr.
Trevlig Helg!!!
Kramelikram





3 kommentarer:

Ussi sa...

Hej.
Jättekul var det att ses Linn. Vad vi tjatade...hi,hi. Janne sa att det lät som om vi var 20 personer istället för 6. Hänger ni på på årsfesten?
Ha så kul på agilityn.
kram Eva med vov

Anonym sa...

Ja, vilken promenad!! Nästa gång blir det en förmiddagsrunda;) Kramis

Anonym sa...

Åsnor vill jag oxå ha!!! Ska vi köpa en tillsammans!? ;)