söndag 15 mars 2009

Så nöjd, Så nöjd!

Nu sitter jag här på söndagseftermiddagen och är så himla nöjd med min helg. Tack alla Ni som förgyllde denna helgen genom Kalas eller Party!
Tack varmast till Emelie & Dennis som bjöd in oss till Melodifestivalen för lite party.
Vi spelade även Buzz och Wii. Detta var hur trevligt som helst och måste göras om igen & igen!
Jag kan än känna av gårdagen i huvudet! hihihihihi!

Nedan kommer lite bilder.

hihihihi kanske har jag en framtid som backhoppare?

Sedan i fredags tränade jag & Dana agility på Fristadshundskola inomhuslokal. Kände att jag ville prova hur det gick om jag bara körde fart och inga som helt klurigheter. Även utan störningar. Detta gick HUR BRA SOM HELST! Körde en bana med bara fart, både fb och bk fungerade kanon. Och hon hade en väldigt bra fart och motivation. Ångrar så att detta inte filmades så jag kunde kolla på de om & om igen :).
Så nöjd så nöjd!

Hoppas Ni haft en alldeles underbar helg Ni med :)

Kramelikram!

2 kommentarer:

Mli´s hörna sa...

Klart att du skulle bli en bra backhoppare hehe
Åh det var så kul igår! Tack tack tack! Puss

Anonym sa...

Wii ser kul ut!!

hade en toppenhelg jag med synd bara att den inte varade lite längre. Jag o Mia var i Fristad o tränade i söndags - så kul, men man längtar tills man kan träna ute.

/Therese