onsdag 4 mars 2009

Teater

Gårdagen började med ett läkarbesök. Det visade sig att jag hade infektion, så får nu äta pencellin.
Men i och med att jag inte annars kände mig krasslig tänkte jag inte på detta utan begav mig ut och sprang efter jobbet. Efter 2 km kom jag på att det brukar inte vara så bra att anstränga sig på pencellin :S.


Ibland är inte huvudet med! Så jag & vovvarna fick gå resten av vägen men det var skönt att springa så länge det varade!För nu känner jag verkligen för att komma igång men det har ju vart så fruktansvärt halt!!! Jag har vart som bambi på hal is!!!!!!

Sedan var det bara att slänga sig i duschen och slänga i sig lite mat och in till stan igen....
Jag & Christian (kollega) tog med ngr av våra ungdomar på genrepet Grönholms metod som nu har premiär på Borås Stadsteater på lördag. Det var ett tags sedan som jag var teater skall jag villigt erkänna men det kommer jag nog att göra fler tillfällen för det var riktigt mysigt!



Väl hemma igen så var jag så trött så stupade i säng vid 21 tiden med en bok....Puh vissa dagar är liksom fullt upp.

Har lite dåligt samvete för nu har hundarna bara fått promenader och sedan har jag inte hunnit träna så mkt. Dana löper ju fortfarande så hon är ganska trött men Nelly har jag inte tränat med nu på ngr dagar så det passar alldeles utmärkt med agilitykurs idag. Sedan om nu snön smälter bort, som den ser ut att göra, skall jag lägga lite viltspår i helgen. Vi har även agilityträning på söndag! Är det bra eller är det Kanon??? Kanon bra skulle jag säga....

Ha en riktigt trevlig kväll!

Kramelikram!

Inga kommentarer: