tisdag 31 mars 2009

Man ska ha husvagn :)

Jaha då har man blivit med husvagn och blivit "säsongs varbergare" och det ska bli helt underbart! Älskar verkligen havet!
Har känt av att jag har väldigt mkt i mitt liv och att man gärna vill vara överallt men för att slippa dela sig själv på mitten måste jag lugna ner mig. Och jag tror att min husvagn kan vara precis rätt medicin i detta fallet.

I fredags kom mina föräldrar, min bror och hans flickvän eftersom dem var sjuka när vi hade kalas för Henrik. Jätte trevligt och mysigt. Mamma & Pappa stannade för att åka med oss att kolla på husvagnen som vi hittade på fredagskvällen. Henrik & Pappa satt framför internet då husvagnen helt plötsligt ploppade upp. Så vi ringde direkt. För det var en sådan som vi hela tiden velat ha och till ett väldigt bra pris.
Så upp tidigt på lördagen för att åka till Vänersborg för att kolla. Och den var precis så som vi ville ha :). Efter detta åkte vi till Henriks föräldrar en sväng och även Henriks systers familj.

På söndagsmorgonen var jag och Therese ute och la viltspår. Under tiden spåret fick ligga tog vi en promenad. Och det var första ggn som Nelly gjorde detta och jag kan säga att hon tyckte väldigt bra om klöven hahahaha! Och hon var jätte duktig. Även Dana var jätte duktig och gick spåret väldigt bra! Och vi lekte länge med klöven :) Så hon börjar få upp sitt intresse för den. Men det märks att hon är sken dräktig för hon var inte riktigt på hugget. Vädret var helt underbart och vi hade väldigt trevligt!
Så på söndagskvällen skulle vi haft agilityträning men den stod jag över för att Dana inte skulle bli låg pga sin skendräktighet.

Kramelikram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om min ahundar, eller iaf en av dom är ok ( man får inte vara kräsen...) så vill jag definitivt träna!! Är så träningssugen, just nu gör vi ingenting - hundarna tycker det ä rskittrist...
kram