måndag 2 mars 2009

Bio, Middag & Fest

Denna helgen har vart helt underbar och social :).
I fredags kom Pierre & Frida med barn. Pierre var så snäll att han hjälpte oss med att växla av väggen i vardagsrummet så vi kunde ta ner resterande av väggen. Det kommer att bli så fint :).
Efter detta åt vi lite tacos, snick snackade och kollade lite på Så ska det låta som Frida älskar. Även jag gillar programmet skarpt.
På lördagen fortsatte vi att greja och städa lite på förmiddagen. Vid kl 14 träffades delar av agilitygänget hos Linda & Real för en gemensam promenad, fika och upplägg av vårens träningar. Ska bli jätte kul att fortsätta med att träna gemensamt! Ser framemot att det ska dra igång.

Sedan var det bara att slänga sig i duschen, ordna med smink, hår och vips så åkte vi in till stan för att först gå på bio med Charlott & Johan, Sandra & Andreas och Mattias & Elin.
Vi hade bokat biljetter för Män som hatar kvinnor som bygger på boken med samma titel av Stieg Larsson. Jag har bara läst halva boken men filmen var faktiskt riktigt bra. Visst är allt inte med osv men den är ändå riktigt bra. Så jag rekommenderar den skarpt!
Efter bio gick vi till Restaurang Köket som vi hade bokat bord på. Med lite mat och vin i magen drog vi vidare till XOY där Nelly.se hade lite visning och Emelie gick modell. Skit snygg som alltid! Efter detta drog vi vidare till Grand där vi slog klackarna i taket ;).
Snälla Linda & Sven gick ut med våra vovvar under kvällen. Tack tack tack!

På söndagen kom min Mamma & Pappa och hälsade på en sväng. Sedan var vi och tog en kaffe hos Sven. En promenad med vovvarna fick det oxå bli men resterande av söndagen låg jag i min soffa. Längesedan som jag slöade bort så stor del av dagen men otroligt skönt faktiskt.
Det tråkiga är att Dana fortfarande löper så vi inte kunde vara med på ridhusträningens avslutning. Men men så är det ibland.

Hoppas att Ni haft en lika underbar helg som jag haft :).

Kramelikram!

Inga kommentarer: